פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אביאל גרון | 11:04  22/10/10
שלום,אני מבולבל ממה אני רוצה ללמוד\לעסוק .כרגע אני טכנאי מחשבים בחברה מכודבדת אך עדיין אין לי סיפוק מזה ואני לא ממצא את עצמי. יש לי כיוון של לימוד מאלפי כלבים וזה משהו שאני מאוד אוהב אך העיניין של המשכורת והביקוש עוצר אותי.זה מזכיר דילמה של "להיות עורך דין".. ויש לי גם כיוון של לימודי תיירות.אך מה אפשר לעשות עם זה??
שלום אביאל, בחירת לימודים היא אכן עסק לא קל אך אפשר לעשות סינון של מסלולים לפי תחומי עניין ולפי תנאי הקבלה כמובן. אם יש לך זיקה לאילוף כלבים ותהיה מספיק טוב אתה יכול להצליח בזה למרות הביקוש הנמוך למקצוע. ישנם גם תחומים מקבילים שאותם תוכל ללמוד והם טיפול בעזרת בע"ח. מדובר בתחום מבוקש מאד שמתחיל להתפתח ולכן ההיצע של הבוגרים בתחום הוא עדיין קטן. לאחר סיום הלימודים ניתן להשתלב בקליניקות של מרכזים לאבחון וטיפול בכל רחבי הארץ, בבתי ספר, גני ילדים, מוסדות נוער, בתי אבות, חוות טיפוליות (למסיימים במגמת בע"ח), מוסדות חינוך וקהילה, עמותת אלווין, הוסטלים ברחבי הארץ, קופות חולים .ניתן לפתוח גם קליניקה פרטית לאבחון וטיפול. תחום התיירות הוא תחום מבקש מאד ויש בו היצע גדול של אנשים אבל אם תלמד אותו לתואר כמלונאות ותיירות תוכל יותר להשתלב בשוק העבודה אך בכל מקרה תתחיל מלמטה.
סגור