פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
קטיה | 00:21  21/10/10
שלום,אני מאוד אשמח אם תענו לי על כמה שאלות שמטרידות אותי כבר תקופה די ארוכה. לאחר התלבטויות רבות החלטתי שאני רוצה ללמוד פסיכולוגיה לתואר ראשון והשאלה שלי באיזו מכללה כדאי לי ללמוד (עמק יזרעאל או גליל מערבי,אם יש מכללות נוספות שכדאי לי ללמוד אשמח לשמוע ) והאם כדאי תואר דו חוגי,ואם כן אז איזה חוג נוסף כדאי לשלב עם פסיכולוגיה כדי להתקבל לתואר שני לפסיכולוגיה קלינית (האם יש העדפה מסויימת?) ? תודה מראש!!!!!!
שלום קטיה, פסיכולוגיה הוא תחום מאד ממוקד ולכן הייתי ממליצה לא לעשות אותו כיחידה דו חוגית אלא אם כן תשלבי תחום מקביל כגון משאבי אנוש או מדעי ההתנהגות. את לא צריכה לשלב חוגים על מנת להתקבל לתואר שני אבל תקחי בחשבון שמאד קשה להתקבל ללימודי תואר שני. צריך ממוצע 90 לפחות בתואר הראשון ולעבור את מבחן המתא"ם. שתי המכללות שציינת טובות אך בגליל מערבי התואר שייך לבר אילן ובשנה השלישית ממשיכים את הלימודים באוניברסיטה. אשמח לתת לך מידע נוסף על המכללות. אנא כתבי לי את פרטייך במייל ואחזור אלייך. חנית
סגור