פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דניאלה | 22:45  20/10/10
שלום, השנה אני מסיימת תואר ראשון בבי.איי כללי שכולל בתוכו לימודי תקשורת,משאבי אנוש,ומדעי ההתנהגות. אני מתלבטת אם ללכת לתואר שני או לעשות עוד תואר ראשון במקצוע שיתן לי פרנסה ,היות והקבלה אליו עם תואר ראשון קיים תהיה קלה יותר, ולתואר שני אצטרך לעשות הרבה השלמות בכדי להתקבל למסלול שיוביל אותי למקצוע ושילוב בשוק העבודה. ולכן אני רוצה לברר בנוגע לתואר ראשון נוסף בריפוי בעיסוק, מה הם תנאי הקלבה למי שכבר יש תואר ראשון אחר ה?אם זה אפשרי והאם בכלל כדאי ללכת על הבחירה הזו? תודה !
שלום רב, על מנת להתקבל לתואר ראשון בריפוי את צריכה ממוצע של לפחות 85 על מנת להתקבל לאוניברסיטאות וממוצע 80 על מנת להתקבל למכללות המלמדות את התחום. קחי בחשבון שהתואר הוא שלש וחצי שנים והשאלה היא אם יש לך אנרגיות לעשות זאת. אולי תחשבי על תחומים אחרים לתואר שני שמקבילים לתואר הראשון שעשית כגון ייעוץ ארגוני\ תרפיה באומנות, ייעוץ חינוכי וכד' שהתואר שלהם נמשך רק שנתיים ובסופו את מקבלת ידע פרקטי איתו תוכלי לעבוד. במידע ותרצי מידע נוסף אנא כתבי לי במייל. בהצלחה
סגור