פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אלון כשר | 16:21  15/10/10
היי...אני עוד כמה חודשים משתחרר ואין לי שמץ של מושג מה ללמוד. אין לי שום בעיה כספית ואני הייתי תלמיד מצויין. הבעיה שלי היא למצוא איזושהי רשימה של כל מה שאפשר ללמוד באוניברסיטה... לא מוצא כזו. היכן ניתן למצוא רשימה של כל הקורסים והפקולטות וכל מה שאפשר ללמוד מחקלאות ועד אדריכלות...? שתהיה לי רשימה אני אתחיל לעשות אלימינציה...
חנית נוה | 09:35  17/10/10
היי אלון ההחלטה מה ללמוד ואיפה ללמוד היא החלטה מאד קשה כי מדובר בסכום כסף לא מבוטל ובהחלטה של מה תעשה בהמשך חייך. מספר התחומים שאפשר ללמוד הוא עצום ולכן אתה חייב להתמקד ולבחור כמה תחומים שיש לך זיקה אליהם. זאת כמובן אחרי שתעשה פסיכומטרי כי גם לתנאי הקבלה יש כאן משקל. אני אשמח לייעץ לך באופן אישי. אנא כתוב לי במייל את פרטיך ואחזור אלייך. חנית
מיכאל | 13:55  17/10/10
תלך ללמוד ביוטכנולוגיה!
למה דוקא ביוטכנולוגיה?
הכי קטע בעולם - גם אני הייתי בדיוק אותו הדבר לפני שנתיים. ראיתי את המשפט הזה שאז מישהו פרסם בכותרת, והתקשרתי. סיפור ארוך, אם תרצה, אני אמשיך אותו בפעם אחרת. בקיצור...היום אני לומד אדריכלות בטכניון, וממש טוב לי.
סגור