פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, סיימתי בהצלחה לימודי הנדסאי תעשייה וניהול- התמחות במערכות ייצור ברצוני להתמקצע בתחום האיכות, אך אינני מבינה מה ההבדל בין בקרת איכות לאבטחת איכות. אני מעוניינת בלימודי תעודה או קורס של מס' חודשים עד שנה ולהמשיך לתחום של ניהול כמובן עם הוותק שאצבור. מה ההבדל בין בקרה לאבטחה? היכן יש יותר ביקוש ושכר יותר גבוה? ואיזה תחום לימודים הכי משלב עם הדיפלומה שלי? בנוסף אם אפשר לקבל המלצה למכללה או מוסד לימודים בתחום באיזור השפלה-מרכז. תודה רבה!
הבטחת איכות הינה גישה ניהולית שמטרתה הקניית ביטחון באיכות המוצר או השירות המסופק ללקוח ולארגון כאחד.מימושה של גישה זו מתבצע ע"י תכנון נכון לאיכות של המוצר והשירות. הבטחת המימוש מושגת ע"י בקרת איכות של תהליכי הייצור, מתן השירות, וכלל תהליכי העבודה בארגון. בקרת איכות היא שיטה לבדיקת איכותו של מוצר הבאה לידי ביטוי במציאת מגרעות במוצר או בתהליך יצורו, איתור מקורן, והבטחת מוצרים מוגמרים בעלי איכות טובה.אין כאן תכנון בדומה לאבטחת איכות אלא שליפה אקראית של מוצר מקו הייצור ובדיקתו. שני התחומים מקבילים לידע שלך והביקוש גדול יותר להבטחת איכות. לגבי מוסודת ניתן ללמוד את זה בספיר, רופין- זה תלוי כמובן היכן אתה מתגורר. תשלח לי מייל אם הפרטים שלך ואוכל להסביר לך על הכל בפירוט. חנית
סגור