פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לילך | 12:28  04/10/10
שלום רב, אני בת 27 ומתלבטת מאד לגבי המשך חיי. אני עובדת מעל 5 שנים בתחום ההיי-טק כתכניתנית (הגעתי לשם דרך הצבא) ולומדת במקביל פסיכולוגיה לתואר ראשון, עתידה לסיים עוד כשנה. אני לא מרגישה שתכנות מהווה עבורי הגשמה עצמית, אבל שנים שאני נשארת בעיקר בגלל הבטחון והמשכורת. ניסיתי לחשוב על תחומים אחרים שבהם לא אאלץ להתחיל ממש מהתחתית ולשנות את אורח חיי בצורה קיצונית. "קואוצ'ינג" היא אחת האפשרויות, אך לא ברור לי האם זה אכן מקצוע נדרש ומה המשכורות כשכיר (אני מניחה שכעצמאי, השמיים הם הגבול). תודה, לילך.
חנית נוה | 10:04  07/10/10
שלום לילך, ראשית כל את צריכה להחליט בינך לבין עצמך אם את רוצה להמשיך כתוכניתנית או למצוא דרך חדשה. בכל מקרה את יכולה לנסות משהו חדש ואם זה לא הולך לחזור לדרך הישנה. לדעתי ובגלל שאת לומדת פסיכולוגיה את יכולה ללמוד ייעוץ ארגוני כתעודה וא"ח להשתלב כיועצת בחברות היי טק על סמך הנסיון שלך כתוכניתנית. גם קואצינג בא בחשבון. בד"כ מאמנים עובדים כעצמאיים אך ישנם מאמנים בחברות גדולות ובארגונים- המקיימים סדנאות קואצינג לעובדים, מנהלים , לקוחות ומרויחיםדכר מהחברה. גם הנחיית קבוצות בארגונים יכול להתאים לך. במידה ותרצי פרטים נוספים אנא כתבי לי למייל. חנית
נועה | 12:41  19/01/11
הצעה: שמעתי על קורס של חברת תות (בבעלותו של אלון גל) שבה מכשירים יועצים עסקיים. מדובר בהכשרה שהמצטיינים בה זוכים לעבודה בתוך תות. שווה לך אולי לברר. http://www.tut-coach.com/site.php?page=pbcoachtr.html בחורה בשם דקלה שמטפלת בזה: diklaab@tut-coach.co.il בהצלחה!!!
סגור