פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עומרי | 16:08  24/09/10
שלום אני בן 29 יש לי רק 3 יח' באנגלית אפשר להגיד עליי שיש בי פוטנציאל שלא מומש (ככה המורות אמרו) אני כבר תקופה ארוכה לא עובד וכנראה שאני לא יוכל לעבוד עוד די הרבה זמן אז אני רוצה לנצל את הזמן ללימודים מאיפה אני מתחיל מה עושים קודם להשלים בגרויות ? או לחכות לגיל 30 הבנתי שאפשר ללמוד בלי בגרויות אחרי גיל 30 באוניברסיטה הפתוחה או משהו כזה , אין לי מושג אף פעם לא הקדשתי מחשבה ללימודים אין לי משהו ספציפי שאני רוצה ללמוד  אשמח לשמוע המלצות /רעיונות תודה
חנית נוה | 11:15  27/09/10
ראשית כל אתה צריך להחליט מה ללמוד. דבר שני באוניברסיטה הפתוחה אתה יוכל ללמוד ללא בגרות או פסיכומטרי בכל גיל. עם זאת מי שמגיע לגיל 30 בלי תעודות יכול לעבור במרבית המכללות מכינות 30+ אותן אתה צריך לעבור בציון 85 ואז אתה יכול להתחיל לימודים באותו מוסד שלמדת בו את המכינה. מדובר במכינה של 3 חודשים. זה לא שיפור בגרות ובמקומך זה מה שהייתי עושה כי להתחיל עכשיו להשלים בגרויות זה יכול להעיק. במידה ותרצה מידע על מכללות שיש בהן מכינות של שלושים אנא שלח לי מייל. חנית
אורלי | 13:17  28/09/10
היי עומרי, לא ציינת מה אתה רוצה ללמוד אחרי ההשלמת בגרויות. עדיף לך לחכות לגיל 30 או טיפה לפני (העיקר שתהיה בן 30 בסיום המכינה), בגיל זה אתה יכול לעשות מכינה של ארבעה חודשים שבה אתה לומד מקצועות שמכינים אותך למקצוע שאותו אתה רוצה ללמוד, לדוגמא: אם אתה רוצה ללמוד הנדסה אז אתה לומד פיזיקה ומתמתיקה ומקצועות בדגש הריאלי ואם אתה רוצה ללמוד מקצוע במדעי החברה אז הדגש הוא על בסיס הומני. אשמח לעזור בכל שאלה ושיהיה במון בהצלחה.
סגור