פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אירן | 23:00  21/09/10
אני מתלבטת מה להתחיל ללמוד. אני טובה גם בריאלי (פיסיקה כימיה בתיכון) וגם בהומני( הצטיינתי בהסטוריה ואזרחות). ליבי נוטה אל עבר ההומני כי אני נורא אוהבת הסטוריה ולקרוא ואני לא בטוחה שאפשר ליישם זאת מעבר לתחביב. שנית, אני מאוד אוהבת שפות ויודעת 4 שפות (אנגלית עברית רוסית ולומדת ספרדית ) . אני חושבת שאשמח לעבוד בחברה מול לקוחות מחו"ל שאדרש לדבר בשפות זרות, לשווק ידע כלשהו. הערך המוסף מאוד חשוב לי ואני מתעניינת בייצוג ישראל כמו הסוכנות היהודית. בנוסף אשמח לדעת את דעתך בנוגע למה עדיף, למידה באוניברסיטה או למידה במכללה פרטית בעלת שם. (למשל במשפטים). סליחה על המגילה אני פשוט מאוד מאוד מתלבטת מה ללמוד ואיך ללמוד ואשמח לכל עזרה. תודה רבה מראש!
חנית נוה | 11:04  22/09/10
שלום את יכולה ללמוד יחסים בינלאומיים שמאגדים בתוכם חטיבות של הסטוריה , ממשל ודיפלומטיה כגון: דיפלומטיה ואסטרטגיה מנהל ומדיניות ציבורית טרור מזרח תיכון ישוב סכסוכים בינלאומיים ויכולים להתאים לשאיפות המקצועיות שלך. אפשר ללמוד את זה במסלול בינלאומי עם סטודנטים מחו"ל ואז להתמקצע בשפה האנגלית, תוך יצירת קשרי ידידות ועבודה עם עמיתים מרחבי העולם. בנוסף את יכולה ללמוד תואר ראשון בשפה ותרבות מסויימת כגון, אנגלית, צרפתית, גרמנית ואז לעבוד בשגרירויות, משרד החוץ או בסוכנות היהודית. לגבי היכן ללמוד זה מאד תלוי באיזה תחום. יש תחומים שאכן תואר של אוניברסיטה טוב יותר אבל בהרבה מקרים זה לא נכון. מדובר בדעות קדומות של אנשים לגבי אוניברסיטה ומכללה. היום יותר סטודנטים לומדים במכללות והרמה במכללות השתפרה מאד בכ מה שקשור לתוכניות לימוד, יחס אישי, מרצים, פרקטיקה לעומת תוכניות שהן יותר תאורטיות כמו באוניברסיטה, מסלולים המשלבים התמחויות המאפשרות מציאת עבודה, הכוונים תעסוקתיים שעוזרים לבוגרים למצוא עבודה לאחר התואר , לימודי ערב גמישים וכד'. יש מכללות שמקבלות כל אחד ולכן לא הייתי ממליצה עליהן אבל מכללות שלא מתפשרות על תנאי הקבלה הן מכללות טובות.ישנם גם תחומים כגון שפות שנלמדים רק באוניברסיטאות. לימודי משפטים מאד טובים ופרקטיים במכללות הגדולות אך לא הייתי כ"כ ממליצה על התחום שהגיע למצב רוויה מבחינת ההיצע שלו. במידה ותרצי ייעוץ אישי אנא כתבי לי במייל. חנית
סגור