פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב, בשנה ב' נאלצתי לעבור למסלול הרב תחומי בלימודי מזרח תיכון,תקשורת,משאבי אנוש ומ.ההתנהגות כיום אני עולה לשנה ג' ואחרונה באוניברסיטה ואני מאוד מודאגת מהעתיד עם תואר בי.איי כללי שכולל הרבה חטיבות ובסופו של דבר לא יעשה בו שימוש יעיל. אני מאוד כואבת שזה המסלול שלצערי הייתי צריכה לעבור אליו מפני שיש לי כ"כ הרבה להציע ולתת מעצמי ולפי דעות של אחרים זה תואר לא תואר השאלה שלי היא האם יש לי דרך להתפתח מהתואר הזה לתואר שני .מכיוון שהיעד שלי היה תמיד בעזרה כמו ייעוץ חינוכי,עבודה סוציאלית,טיפול בילדים וטיפול בכלל,האם ישנם מסלולים לתואר שני שאוכל להגיע אליהם מכאן? אודה מאוד לתשובה דנה.
שלום אל תצטערי שעשית תואר כללי למרות שהוא פחות פרקטי. בעזרת התואר הראשון תוכלי להתקבל לייעוץ חינוכי בממוצע 85 בתואר הראשון, לא תוכלי לעשות עובדה סוציאלית תואר שני כי צריך תואר ראשון בתחום אבל יש מסלולי הסבה לעבודה סוציאלית לאקדמאים שדורשים רק תואר ראשון. תוכלי לעשות תואר שני בתרפיה באומנות על גווניה השונים- תרפיה בעזרת בע"ח, אומנות, ביבליותרפיה, פסיכודרמה וכד'. האפשרויות הן רבות. במידה ותרצי ייעוץ אישי אנא כתבי לי במייל.
סגור