פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לינה | 10:51  20/09/10
הי אני התקבלתי לסיעוד בהדסה וגם לפסיכולוגיה באוניבסיטת חיפה אבל אני מתלבטת מאוד מה ללמוד כי כדי שאהיה פסיכולוגית אני צריכה להשלים תואר שני ורק מספר מצומצם יכול להגיל מ 4-10 בכל מגמה מצד שני אם אני רוצה להתפתח בסיעוד אני חושבת שדרושי הקבלה הרבה יותר קלים מישהו יכול לעזור לי מה לבחור?
חנית נוה | 10:52  21/09/10
שלום לינה, אין ספק שתואר ראשון בפסיכולוגיה לא פרקטי על מנת לעבוד בפסיכולוגיה קלינית או תעסוקתית או סוג אחר. ואכן מאד קשה להתקבל לתואר שני. עם זאת אפשר לעסוק בתחומים אחרים כגון משאבי אנוש, הדרכת קבוצות, ייעוץ לארגונים, ייעוץ למוסודת וכד'. תחום הסיעוד הוא אכן יותר פרקטי כי בסיום התואר מוצאים עבודה ומשתחלים לתחום . בסיעוד יש גם יותר ביקוש לעובדים מאשר היצע ולכן הסיכויים למצוא עבודה ולהתפתח הם גדולים יותר. עכשיו נשאלת השאלה מה את אוהבת יותר. בהצלחה
סגור