פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני שוקלת להתחיל ללמוד בשנה הבאה משאבי אנוש בתוכנית הנ"ל: http://www.sapir.ac.il/generalpage.asp?div=behavioralscience מתוך כוונה לעסוק בעתיד בייעוץ תעסוקתי , אבחון וכו' השאלה היא האם תואר במשאבי אנוש מספק לצורך העניין או שיש צורך בלימודי פסיכולוגיה + התמחות בפסיכולוגיה תעסוקתית (נניח יועצי תעסוקה של שירות התעסוקה- עשוי הכשרה בפסיכולוגיה תעסוקתית? קשה לי להאמין)
היי זוהר אני חושבת שעליך לברר מהסוף, כלומר, אם את כ"כ בטוחה שזה מה שאת רוצה לעשות אזי עליך לבדוק במוסד שמלמד פסיכולוגיה תעסוקתית מה הם דורשים בכדי להתקבל לשם. תמיד עדיף ללמוד פסיכולוגיה על מנת לעבוד בתחום ולא לעשות קיצורי דרך. אם די בתואר ראשון במש"א או האם יש צורך בתואר ראשון בפסיכולויגה. למיטב ידיעתי למרבית התארים השניים בפסיכולוגיה תעסוקתית נדרש תואר ראשון בפסיכולוגיה. בכל מקרה, עליך לברר האם אפשר לעשות השלמות לאחר שסיימת תואר ראשון במש"א. בהצלחה
סגור