פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
סיימתי תואר ראשון בביוטכנולוגיה והתקבלתי ללימודי המשך לשני מסלולי לימוד שונים: 1. השלמה להנדסת מזון וביוטכנולוגיה בטכניון- שנה אחת. 2. לימודי תואר שני במדעי הרפואה במסלול פיתוח תרופתי. שני המסלולים מעניינים אותי, השאלה מה עדיף מבחינת אפשריות התעסוקה והשכר.
חנית נוה | 23:16  16/09/10
שלום אם תבחר ללמוד ביוטכנולוגיה ומזון תוכל להשתלב בתעשיית המזון, בתעשייה ביוטכנולוגית, בתעשיית תרופות הפארמצבטית, מוסדות מחקר, במפעלי מזון, במכוני תקינה כבקרי איכות, במוסדות ממשלתיים הקשורים המפקחים על תעשיות המזון חברות ייעוץ לתעשייה, משרד הבריאות וכד'. כאן האפשרויות שלך הרבה יותר גדולות וכוללות גם את התחום התרופתי. במידה ותבחר פיתוח תרופתי ההתמקדות תהיה רק על רפואה תרופתית ולהשתלב בחבורת תרופות כגון כדוגמת 'טבע', 'דקסון', 'סיגמה', 'רפא', חברות קוסמטיקה. השכר הממוצע למתחילים הוא כ-9000 שקל ברטוט וזה כמובן תלוי באיז ו חברה משתלבים.
סגור