פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלומית | 14:19  01/09/10
הי, אני סטודנטית להנדסה ביורפואית, מתחילה שנה שלישית. ללימודים די "זרמתי" מאחר ורציתי הרבה שנים רפואה ולא הייתי סגורה על עצמי והאופציה השנייה הייתה הנדסה. זה נשמע תחום מעניין, אך יש בעיה למצוא בו עבודה מאחר והוא מאוד לא ספציפי לעומת חשמל או מכונות. אני מרגישה מאוד מבולבלת כי לאחרונה התחלתי להימשך להמון תחומים לא קשורים שמעולם לא חשבתי עליהם בכלל כדוגמת פסיכולוגיה, עיצוב פנים, קלינאות תקשורת, רפואה אלטרנטיבית. ותמיד רפואה נמצאת בראש ואני מרגישה שעדיין לא ויתרתי על זה לחלוטין. אני מאוד מבולבלת והדבר משפיע על המוטיבציה והרצון לסיים ולהצליח בתואר שבו אני נמצאת. מה עושים?? :/ תודה.
חנית נוה | 14:56  01/09/10
היי שלומית, אם את נמצאת באמצע תואר ואפילו לקראת סיום לא כדאי לך להתחיל תואר נוסף אלא אם כן את באמת סובלת בלימודים. הייתי מציעה לך לעשות קורסים במקביל ברפואה משלימה או בעיצוב- קורסים קצרים שיעניקו לך עניין. אשמח לעזור לך באופן אייש יותר. השאירי לי טלפון במייל ואחזור אלייך. חנית
שלומית | 15:20  01/09/10
סגור