פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אור | 22:14  30/08/10
שלום רב, אני בדילמה כבר המון המון זמן בנוגע לעתידי המקצועי.אני לאחר אבחון במכון אדם מילוא,שם נאמר לי שהמקצועות המתאימים לי ללמוד הם:בלשנות,תרגום,ואף מידענות.אני ברוחי טיפוס דיי הומאני ומעניין אותי כל מה שקשור להיסטוריה,למרות שיש לי אוזן טובה לשפות אך אני מוצא את עצמי לפעמים נמשך קצת לנושא אך לפעמים מאבד עניין בו וכך זה חוזר על עצמו. לאחרונה חשבתי על לימודי היסטוריה כללית מתוך עניין בתקופות יוון ורומא(אני צופה יחסית המון בערוץ ההיסטוריה)..ישנן שתי ברירות בעניין:או לפי אימי להיכנס לבר אילן עם ממוצע הבגרות הנוכחי+השלמת פסיכומטרי כתנאי קבלה,או ללכת בדרך הארוכה יותר של השלמת ארבע מקצועות בגרות ועשיית פסיכומטרי.אינני יודע מה לעשות ואני דיי לחוץ מן העניין.מה לעשות?? בכבוד רב אור
חנית נוה | 15:53  31/08/10
שלום אור, אתה יכול ללמוד הסטוריה כללית בשלוחות האוניברסיטה הפתוחה ללא פסיכומטרי ובגלל ששעות הלימודים שם גמישות תוכל לשלב את זה עם לימדוי תעודה בתרגום וכך להרחיב את אפשרויות התעסוקה שלך לאחר הלימודים. תשלח לי את הטלפון שלך למייל ואני אנסה לעזור לך יותר. חנית
אור | 18:52  31/08/10
האמת היא שלמדתי לאחרונה תקשורת במסגרת האו"פ ולא כל כך הלך לי שם.נכשלתי המון במבחנים והדבר הוריד לי את המוטיבציה להמשיך בתואר.אני חושב אולי שזה היה תחום שלא ממש היה מתאים לי..
סגור