פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
א. באילו תחומים אפשר לעבוד עם תואר בניהול וארגון בהתמחות במשאבי אנוש? ב. מה נותן לי התואר בניהול וארגון? ג. מה נותנת לי ההתמחות במשאבי אנוש? ד.תודה רבה!
חנית נוה | 12:20  12/08/10
חיים שלום, בוא נעשה קצת סדר: התואר האקדמי הוא במנהל עסקים. ניהול וארגון, התנהגות ארגונית, ניהול משאבי אנוש, ייעוץ ארגוני, וכדומה- הן שמות ההתמחויות השונות שעוסקות בתחום משאבי האנוש, והן כוללות מספר קורסים שנלמדים במסגרת כלל הקורסים שנלמדים לתואר במנהל עסקים. לשאלתך - מה נותן התואר? במסגרת התואר אתה לומד עולם העסקים, וכן על התנהלותן העיסקית של חברות וארגונים מסוגים שונים בעולם עסקי זה. בין היתר נלמדים קורסים בכלכלה, בחשבונאות, במימון, בשיווק, וכן גם בהתנהגות ארגונית. במסגרת לימודי ההתמחות בניהול משאבי אנוש והתנהגות ארגונית תוכל ללמוד קורסים שמתמקדים יותר בניהול המשאב האנושי בחברות ובארגונים כמו לדוגמא: תקשורת בניהול, לחץ ושחיקה בעבודה, שינוי ופיתוח ארגוני, מנהיגות, הדרכה, ניהול צוותים וכיוב' מה זה ייתן לך? בעיקר ידע והבנה לגבי עולם העסקים וכלים שימושיים לעבודה בתפקידים הקשורים בניהול משאבי אנוש, ניהול צוותים, מיון וגיוס אנשים לעבודה, הדרכת אנשים בעבודה, פיתוח תהליכים והטמעתם בארגון ועוד.
אלון | 10:36  05/09/10
האם זה אומר שעצם זה כמו לימודי מנהל עסקים? שזה מתעסק באותם התחומים ? כי זה יכול לסדר לי הרבה דברים, אז זה חשוב לי לדעת.. תודה רבה
סגור