פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני מעוניין להתחיל ללמוד משהו שקשור למחשבים קורס או הכשרה מקצועית אבל אין לי מושג לאיזה תחום ספציפית הכי טוב לי לפנות מבחינה של מציעת עבודה לאחר מכן,מה הכי נחשק בשוק ?
מנהלת הפורום | 09:17  31/07/10
זה תלוי במה תרצה לעסוק בעולם המחשבים. במידה ומדובר בעצוב אתרים, בדיקות תוכנה, טכנאות מחשבים או תקשורת מחשבים ניתן ללמוד בקורס אך במידה ותרצה לעסוק בניהול מערכות מידע, תיכנות תזדקק לתואר במדעי המחשב או הנדסת תוכנה.
דורי ר. | 15:05  01/08/10
היי רמי יש שני תחומים עיקריים למי שרוצה להיכנס לעולם הייטק : ניהול רשתות ופיתוח תוכנה תוכנה (MCPD) זה לפיתוח מערכות הפעלה, משחקים ואפליקציות. בתחום הזה אתה לומד שפות תכנות שיאפשרו לך לפתח מערכות גם לאתרי אינטרנט וגם תוכנות למינהן. רשתות (MCITP) זה תחום התשתיות - הקמת רשת, התקנת תוכנות, זה הצד הטכני יותר והוא מקצוע מאוד נדרש כי בכל מקום עבודה יש היום רשת מחשבים של האירגון ומישהו צריך להפעיל אותה וגם לתמוך במשתמשים אם אתה רוצה ללמוד וללכת לעבוד אני ממליץ לך לקחת את אחד מקורסי ההכשרה, במכללה מקצועית, שתתן לך את הכלים לצאת ולעבוד. למדתי במכללת הייטק אחרי שקיבלתי המלצות חמות מכמה חברים והייתי מאוד מרוצה גם מהמרצה וגם מרמת הכיתות.
גיל | 00:17  02/08/10
יש מספר מסלולים, ככל שתשקיע יותר כך תוכל לצפות לעבודה ברמה יותר גבוהה, זה תלוי ביכולות שלך. מסלולים מה"קל" אל ה"כבד": 1) קורס מקצועי - כדוגמת MCITP , אורך כ8 חודשים, שכר לימוד כ13 אלף ש"ח. לא קשה במיוחד, לא דרוש רקע קודם. 2) הנדסאי תוכנה (כיתה יד' בתוכנה) - אורך כשנתיים, זול במיוחד לחיילים משוחררים. קושי בינוני, דרושה יכולת הבנה מתמטית , חשיבה לוגית, ורצוי רקע בתוכנה. 3) תואר ראשון במדעי המחשב - אורך 3 שנים, שכר לימוד אוניברסיטאי או במכללה ששם יותר יקר. דרושה מתמטיקה ברמה גבוהה מאוד, אנגלית טובה, תנאי קבלה נוקשים באוניברסיטאות, המון השקעה.
תודה על התגובות שלכם אני מתחיל ללמוד גם ראיית חשבון בקרוב אני פשוט רוצה ללמוד עוד משהו בעל טווח קצר כנראה אני אלך בכיוון של ניהול רשתות ככה אני יוכל גם לעסוק בזה בזמן הלימודים לראיית חשבון. תודה רבה לכם על עזרה. אשמח לקבל המלצות לגביי מוסדות לימוד טובים שמציעים את ההכשרה המקצועית\קורס בניהול רשתות. נ.ב הבנתי שגם אבטחת מידע זה תחחום טוב ... ?
גיל | 22:28  02/08/10
אני מכיר מישהו שלומד במכללה להנדסה בירושלים (JSE) ומאוד מרוצה מהרמה. אני הייתי שם ביום הפתוח והמקום באמת מושקע.
סגור