פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
סיימתי את הבגרות שלי ב2007, כל הציונים שלי גבוהים חוץ מהשאלון הראשון בידיעת העם והמדינה שקיבלתי בו 67. קראתי שהמקצוע הזה לא קיים יותר, מה בכל זאת אני יכול לעשות כדי לשפר את הציון? האם אני צריך לוותר על 2 היח"ל בידיעת העם והמדינה? (בשאלון השני קיבלתי 96)
עמית | 11:55  27/07/10
אם כל הבגרויות שלך טובות חוץ ממקצוע אחד אז אולי אתה בכלל לא צריך לשפר אותו. קודם כל תבדוק מה הקריטריונים שדרושים כדי להתקבל למה שאתה רוצה ללמוד ואז תראה אם אתה צריך לשפר..אני חושב שרוב הסיכויים שלא..
גיל | 14:03  28/07/10
אני צריך לשפר כי אני צריך להוריד את הציון הנדרש בפסיכמוטרי. זה הציון הכי נמוך בבגרות שלי, כל שאר הציונים שלי גבוהים ויהיה קשה לי לשפר בהם (ממוצע 106). הבעיה שהמקצוע הזה לא קיים יותר ואני לא יודע מה לעשות, נראה לי שהוא הוחף בהיסטוריה.
סגור