פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גיל | 23:05  07/07/10
השתחררתי לפני חודשיים בערך מצה"ל, והכיוון שלי הוא ללמוד מדעי המחשב או הנדסת תוכנה. נרשמתי לאוניברסיטה העיברית למדעי המחשב, הממוצע בגרות שלי הוא 106, 3 יח"ל מתמטיקה ציון 96, ואני צריך פסיכומטרי של 648 לפחות. בגלל שהמועד היחידי של הפסיכומטרי שרלוונטי לשנת לימודים הזאת הוא רק חודש וחצי מהשחרור שלי (יולי),לקחתי קורס פסיכומטרי מקוצר של לחמן, ולפי ההרגשה שלי ונתוני הסימולציות שקדמו לבחינה הציון שלי הוא בסביבות ה550. איך שזה נראה כעת יש לי 2 אפשרויות : 1. לוותר על שנת הלימודים הזאת, לגשת שוב לפסיכומטרי, לשפר את הבגרות במתמטיקה, לחסוך כסף, ולנסות להתקבל שנה הבאה לאונ' העיברית. 2. ללכת ללמוד השנה הנדסת תוכנה (שזה 4 שנים לעומת 3 שנים במדעי המחשב) במכללה האקדמית להנדסה ירושלים. אין נורא מתלבט בין 2 האפשריות ואני חייב להחליט בקרוב או שאפשרות 2 לא תהיה רלוונטית..
מנהלת הפורום | 19:46  13/07/10
אם השתחררת משירות סדיר, אתה בחור צעיר כך שלא יקרה כלום אם תפספס שנה. מציעה לבחור במסלול שבאמת אתה רוצה ולא להחליט מתוך לחץ היות והוא מיותר, עוד שנה פחות שנה לא ישנו כלום לדעתי.
סגור