פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב, אני בת 35, בעלת תואר ראשון כללי ושני במנע"ס (מסלול ללא התמחות). התחום המקצועי בו התמחיתי עד כה החל באדמיניסטרציה, המשיך למשאבי אנוש והתפתח לכספים, פרוייקטים, תפעול, ועזרה מקצועית למנכ"ל. לצערי, בשל המיתון, התפקידים היחידים שמוצעים לי הם באדמיניסטרציה ומשאבי אנוש ותפקידי מזכירות ברמת בכירות משתנה בהם אין לי שום עניין כיום. אני מובטלת מזה תקופה ארוכה מאוד כי נדמה שבתקופת מיתון זאת מציעים לי רק תפקידים שקטנים למידותיי - ואת התפקידים שהולמים את ניסיוני המקצועי מציעים לבעלי כישוריי הייתר בתחומי. אני מעוניינת בתפקידי עזרה (לא מזכירותית) למנכ"ל או תפקידי ניהול תפעול ארגוני ותחומי אחריות עצמאיים אחרים. לחילופין, אני תוהה איזו הסבה מקצועית לא ממושכת מידי יכולה להשלים את התארים שלי ולמקד יותר את התחום המקצועי שלי. אשמח לכל רעיון ועיצה יצירתיים בעניין. מבחינת חיפושי עבודה - אני אלופה ולדעתי באמת מיציתי את כל המקורות האישיים והפומביים. תודה רבה, תמר
מנהלת הפורום | 21:23  01/07/10
מציעה לך לבוא לפגישת יעוץ מקצועית בכדי לבחון אם אכן את מחפשת נכון כפי שאת מציגה כי בין השורות עולה סיפור יותר מורכב. בכל אופן יש הרבה הכשרות ולא ניתן להמליץ מבלי להכיר אותך יותר לעומק.
סגור