פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יוסי | 23:07  23/06/10
שלום, שמי יוסי עשיתי תואר במזרח תיכון ומזרח אסיה באוניברסיטת תל אביב בתקווה לעבוד במשרד הביטחון כי למדתי גם שפות וחשבתי שזה יהווה ערך מוסף בקבלה לעבודה וכאשר סיימתי את הלימודים לא מצאתי עבודה בתחום. ולמדתי קורס תכנות במכללת גון ברייס שזה הכי פרקטי והכי לא ממש מתחבר לתחום המחשבים. אני לא מוצא שום תחום מעניין ופראקטי... חשבתי על תואר שני ב מנהל עסקים שיהיה גם פרקטי ויעיל למציאת עבודה. עבודה מנהלתית של בנק,או מכירות לא מעניין אותי.... מה אפשר לעשות?
יעל | 10:19  14/07/10
לפני שאתה מתייאש ומרים ידיים תנסה לחפש עבודה בכל מיני אתרים וכמובן תגיע פיזית לכל מיני משרדים. אני ממליצה לך בחום, לא לעשות את מה שאתה לא אוהב, כי קריירה ארוכת טווח אני בספק אם תעשה. יכול להיות שכן ויכול להיות שלא, אי אפשר לדעת אילו הזדמנויות יציע לנו המחר. במקביל אפשר להוציא תואר שני או אפילו ראשון במנהל עסקים או כלכלה וניהול.
סגור