פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נועה | 20:56  17/06/10
אני מתעניינת בלימודי ריפוי בעיסוק והגעתי לשתי אופציות: לימודים במכינה בירושלים לקראת לימודים באוניברסיטה.. שיפור בגרויות ופסיכומטרי כדי לנסות ולהתקבל. לימודים בקריה האקדמית קרית אונו... שתי האופציות יקרות מאוד, מאוד קשה לי להגיע להחלטה מה כדאי ומה עדיף.... אני צריכה לשפר אנגלית כדי להתקבל לקרית אונו.. לירושלים אני צריכה לספר הרבה יותר.. מישהו שמע על הלימודים במכינה/ בקרית אונו?
מנהלת הפורום | 19:22  19/06/10
שתי האופציות טובות וראויות, השאלה היא מה מהיר יותר ומה קל יותר עבורך..
היי נועה, אני באופן אישי נכוויתי מאוד באוניברסיטאות והיום אני לומדת בקריה האקדמית אונו ומאוד מרוצה מהבחירה שלי. מעבר לעובדה שהלימודים וההתנהלות נעשית באופן מאוד אישי ופרטני והיחס מאוד שירותי, גם הלימודים מאוד מאוד פרקטיים, יותר מכל מקום אחר שאני מכירה. שני גורמים שמאוד מאוד חשוב לשקול בבחירת מקום הלימודים. אני את שלי אמרתי, עכשיו הבחירה היא שלך, בהצלחה!
נועה | 13:07  22/06/10
איפה את גרה בזמן הלימודים?? יש מעונות? או שהרוב גרים בבית?
גל | 00:29  23/06/10
מצטרפת לשאלה של נועה בנוגע לדיור, כרגע נמצאת בדיוק באותה הדילמה, אני די נוטה להתחיל בקרית אונו, אשמח להמלצות מהימנות מחברה שלומדים שם לטוב ולרע. תודה!! נועה אם תרצי ליצור איתי קשר אשמח.
נועה | 00:44  23/06/10
אני משאירה לך את המייל שלי, אני אשמח להתכתב איתך בפרטי יותר לעומק בנושא זה כי אני ממש מחפשת תשובות להתלבטויות שלי... noatias@walla.com
ליאורה | 16:03  01/07/10
אני גם ממליצה על הקריה האקדמית אונו, שמעתי רק טוב על המכללה הזאת, אבל תבדקי אם יש שם מעונות .
סגור