פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני בת 26, מובטלת כחודשיים לאחר שהסתיים חוזה של 5 שנים בחברה שבה עבדתי. בעברי למדתי ועבדתי מעט במחשבים, גם בתיכון התחום הראשי היה מחשבים.. עם הזמן איבדתי עניין בנושא והתחלתי ללמוד קונדיטוריה ולהנות מזה מאוד. כרגע אני נמצאת בשלב שעלי לבחור כיוון. לימודי טבחות או חיפוש משרה במחשבים. חשוב לי לציין שאין לי כל עניין במחשבים אבל אני לא יכולה לשים בצד את העבודה שזה תחום שבא לי מאוד בקלות לעומת המאמץ הפיזי בטבחות. מה גם ש5 שנים בחברה גדולה ומסודרת גרמו לי לרצות להמשיך לעבוד בעבודה מסודרת, 8:00-17:00, לחזור הביתה בלי מחשבות על עבודה, ביטחון כלכלי. מי יודע לאן יוביל אותי בישול? תחום שמלבד לימודיים פרטיים לא נגעתי בו. אני כבר אובדת עצות, כבר חודשיים בבית ומשתגעת במה לבחור. בדרך הקלה והלא מעניינת (מחשבים) או במה שאני אוהבת אבל עם קושי מסויים. מה דעתכם?
מנהלת הפורום | 19:29  19/06/10
הי מורן כפי שאני קוראת ומאבחנת מדובר בדילמה מורכבת ולכן האינטרנט אינו הפורום המתאים לטפל בדילמה, מציעה לך יעוץ קצת יותר מעמיק בכדי לבחון את הדילמה מכל הזויות ולהכיר אותך יותר בכדי לסייע לך לקבל החלטה.באופן שיטחי אוכל להמליץ לעשות רשימה של יתרונות וחסרונות ומחירים שמשלמת בבחירה בכל נישה ולבחון היכן יש יותר יתרונות ופחות" מחירים לשלם".
גולדי | 13:53  27/06/10
עד לא מזמן גם אני הייתי בדיוק באותה דילמה, זה מאוד מורכב וקשה להחליט, שהרי מדובר פה לכאורה בכל העתיד שלך, אבל את צריכה לזכור שכל החיים אנחנו יכולים ללמוד ולעבוד את עדיין צעירה ולכן ההחלטות שלך יכולות להשתנות כל הזמן, לאט לאט את תגבשי לעצמך געה ותביני איפה את רוצה לראות את עצמך בעוד עשר שנים למשל. בישול זה תחום טוב אבל תובעני מאוד, אם את לא בחורה שאוהבת להטביע את עצמה בעבודה יכול להיות שיהיה לך מאוד קשה להתמסר למקצוע.
סגור