פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מלאני | 18:17  15/06/10
שלום שמי מלאני, 23, ת"א. לפני בחירת מסלול לימודים ומקצוע, מעוניינת במנהל עסקים אך אינני יודעת מה השוני של אותו תחום לימודים באוניברסיטאות השונות, כיצד לבחור איזה מסלול בדיוק מתאים לי ומה התואר שאקבל בסוף הלימודים. אני מתעניינת בעיקר בירושלים ולפי מה שהצלחתי להבין מאתר האינטרנט של האוניברסיטה, קיים חוג לכלכלה, למנהל עסקים ולכלכלה ומנהל עסקים ובו התואר הוא לא במנהל או כלכלה אלא דו-חוגי?! משהו כזה?! עוד רציתי לדעת, האם כדאי לעשות תואר במנהל עסקים בלבד ואז לקחת עוד קורסים כדיי להתמחות בכלכלה, סטטיסטיקה ושיווק? - בעיקר מה שמעניין אותי, או שאפשר ללמוד מנהל וכלכלה/מנהל וסטטיסטיקה -למרות שאשמח אם תוכלי להסביר לי בדיוק מה ההבדל, ואז לעשות עוד קורסים בשיווק ועוד. ומה נחשב ליותר מבוקש וכדאי מבחינת עבודה בשוק. בקיצור אשמח אם תוכלי לפרט מידע נוסף על המסלול המדויק סביב מנהל עסקים ואיך הדבר הולך מבחינת חוגים במנהל עסקים, כלכלה ופיננסים ולמנהל עסקים, שיווק ויח"צ? תואר משולב? קורסים שמשלימים? השלמה בתואר שני? כפי שנראה, אני מאד מבולבלת ומפחדת שאעשה צעד לא נכון ואתחרט מפאת חוסר יידע. רב תודות
מנהלת הפורום | 19:49  19/06/10
הי מלאני הצלחתי להתבלבל מכל שאלותיך. לגבי מידע תוכלי לפנות לאחת המכללות והאוניברסיטאות ולהיפגש עם יועץ לימודים שיבהיר לך את כל המסלולים. בפורום זה אני יותר עוזרת בתהליך בחירת המקצוע .בגדול יש מסלולים שהם דוח חוגיים, כלומר לומדים בשני חוגים ומשלבים השילוב של כלכלה ומנהל עסקים הנו שילוב נפוץ, אך ניתן לבחור כל מסלול כחד חוגי. לגבי התמחויות של מנהל עסקים וכלכלה , לרוב נעשה רק דרך התואר השני ויש שזה נעשה כבר בתואר הראשון בשנה האחרונה.זה תלוי היכן לומדים.
סגור