פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
טליה | 21:14  13/06/10
היי אני ממש ממש רוצה ללמוד ריפוי בעיסוק, אבל אין ליציון מספיק בפסיכומטרי.. אמרו לי באוניברסיטה שאפשר ללמוד שנה, ואז לנסות לעבור, אבל הסיכויים קלושים.. מה שמאוד מעניין אותי במקצוע הוא העבודה עם האנשים והחומרים. העזרה הפיזית וגם הנפשית שאפשר לתת לאחרים.. בינתיים נרשמתי לעבודה סוציאלית בת"א.. האם יש מקצועות דומים? או איזושהי דרך שאפשר לעבור לריפוי בעיסוק בלי הפסיכומטרי? תודה רבה!!
גיא | 12:11  14/06/10
אני יודע שבקריה האקדמית אונו זה לא רק על פי פסיכומטרי, אלא ציון משוקלל עם הבגרויות, אז אולי זה משהו שיכול להיות רלוונטי עבורך, וחוץ מזה החוג גם שומר מקומות לאנשים שיש להם רקע התנדבותי בגלל הנישה שבה המכללה עובדת - עבודה למען החברה והקהילה. אולי אני יכול לעזור ולשאול אנשים כסטודנט שכבר לומד שם, אם את רוצה את יכולה להשאיר לי כתובת מייל או פשוט פה. בהצלחה
טליה | 13:01  15/06/10
אם תוכל לדבר עם אנשים שלומדים את זה.. תודה רבה! טליה
ראיתי שאתם מבינים קצת בלימודים בקריה האקדמית אונו.. אני גם באותה דילמה- מאוד רוצה ריפווי בעיסוק- נשארתי עם 2 אופציות: המכללה האקדמית קרית אונו. מכינה בירושלים וניסיון להתקבל אחרי 9 חודשי מכינה. העניין הוא שבקריה האקדמית המחירים מאוד גבוהים... הבנתי שאין מעונות ואני לא יודעת עד כמה המסלול שווה... הבעיה בירושלים שזו יכולה להיות בזבוז של שנה שלמההה. מה עושים? אפשר לשמוע קצת פרטים ממה שאתם יודעים?
מנהלת הפורום | 19:58  19/06/10
מה לגבי לימודים במכללה כיום נפתחו מסלולים גם במכללת קריית אונו וגם באריאל, נסי לבדוק שם. אם לא המשיכי בעבודה סוציאלית ולמדי בהמשך תרפיה באומנות.
נועה | 13:01  22/06/10
באריאל לומדים ריפוי בעיסוק? איך לא רשום על זה באתר שלהם?
טליה | 17:39  27/06/10
אמרו לי שיש עוד מגוון רחב של מקצועות שבהם מטפילם באנשים בעזרת משחקים וכו', בלי הכותרת של "מרפא בעיסוק".. השאלה היא מהם המקצועות האלה?? חוץ מתרפיות למינהן..
יונתן | 23:50  01/07/10
אחרת לך ללמוד להיות מנעולן תאמין לי עבודה נהדרת
סגור