פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מוריס | 11:30  03/06/10
אפרת שלום, לפני כ-10 שנים פניתי למכון "הדס" ע"מ לקבל חוות דעתכם. עפ"י המלצתם למדתי לימודי הנדסאי תעשיה וניהול שסיימתי אותם בהצלחה ובידי התעודה. במהלך השנים התחלתי לעבוד בחברה גדולה ומסודרת (שלא בתחום לימודיי) כעובד ייצור , וכיום אני מועסק בחברה כ- 5 שנים. לאור המצב במשק, חלים שינויים בעבודה ונדרש ממני לעבור לתפקיד אחר (ע"מ להשאר בחברה, אם לא אסכים אני יפוטר). התפקיד לא מתאים לי ואין לי עניין בו כלל, ובנוסף התפקיד כרוך במעבר לשלוחה אחרת של החברה שהמרחק אליה הוא שעה נסיעה יותר. ניסיתי לשלוח קורות חיים (לא מעט) לחברות שפרסמו משרות בתחום התעשייה וניהול אך לא נענו לפניותיי. כיום אני מרגיש שאני בצומת דרכים, לא יודע מה לעשות ומבקש את עצתך: 1. מה לעשות לגבי עבודתי? האם להשאר בתפקיד החדש למרות שלא טוב לי, לא טוב לי גאוגרפית ולא טוב לי מקצועית? (אציין גם כי אני בעל משפחה, בן 36). 2. האם יש משהו שאני יכול לרשום בקורות החיים שלי ושיגרום למעסיקים יותר לפנות אליי בתחום התעשייה וניהול? 3. האם עליי לפנות לתחום אחר? אודה על תשובתך, בברכה, מוריס.
מנהלת הפורום | 21:12  07/06/10
הי מוריס נשמע שכבר די מיצית את עצמך בחברה בה אתה עובד וכי השלב הבא באופן טיבעי הוא לחפש עבודה במקום אחר, מה גם ש-5 שנים זה שמן מכובד ובשוק דינאמי כשל היום מקובל לעבור בין כמה מקומות עבודה במהלך הקריירה. עם זאת, עולה השאלה האם תוכל להרשות לעצמך תקופה של חוסר עבודה, בהיתך איש משפחה, עד אשר תמצא עבודה אחרת? ועל זה רק אתה יכול לענות. אני כן מצעה לך פגישת יעוץ לפחות אחת בנושא של חיפוש עבודה, לבדוק כיצד אתה מחפש ובכדי לקבל כלים נוספים לחיפוש יעיל ונכון, שכן עבר זמן רב מאז חיפשת עבודה ולא יזיקו טיפים בעניין.
סגור