פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היי, מקווה שתוכלו לעזור לי :) אני עושה תואר ראשון בפסיכולוגיה בפתוחה, והשאיפה לסיים בעזרת ה' שנה הבאה (בקיץ). יש אצלנו בתואר הראשון אפשרות להתנסות מעשית, אבל אני מאד חוששת מזה. אני לא רואה את עצמי ממשיכה לתואר שני בקלינית אלא יותר בקטע של פסיכולוגיה תעסוקתית / אירגונית (אגב יש הבדל בינהן?). האם עליי בכל זאת להתנסות מעשית בבתי חולים לפגועי נפש - כלומר, האם יש דרישה להמלצות אקדמאיות ומקצועיות על מנת להתקבל לתואר שני בתחום זה? איפה ניתן ללמוד לתואר שני פסיכולוגיה תעסוקתית / אירגונית / משאבי אנוש? תודה
מנהלת הפורום | 21:17  07/06/10
הי שירלי במידה ואת רוצה ללמוד תואר שני בפסיכולוגיה תעסוקתית-ארגונית -חברתית (מדובר בחטיבה אחת) אין לך צורך בהתנסות קלינית כלל. ניתן ללמוד תואר שני בבר אילן, חיפה, עיברית, מכללת יפו-ת"א, ניתן גם ללמוד לימודי עבודה באוני' ת"א או משאבי אנוש כהתמחות הנלמדת בחוג למנהל עסקים באוניברסיטאות השנות, ואז העיסוק הוא בתחומי משאבי אנוש. כמו כן, ניתן ללמוד יעוץ ארגוני כתואר שני.
סגור