פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היי כולם. אני חייל, אוטוטו משתחרר ואני רוצה להתחיל ללמוד בשנת הלימודים הבאה (עוד שנה וחצי). ממוצע הבגרות שלי הוא 108 והפסיכומטרי 665, ככה שאני יכול להתקבל להרבה דברים... מאוד מעניין אותי ללמוד תקשורת ויחסים בין לאומיים כי למדתי בתיכון תקשורת והתחום הזה מאוד עניין אותי, ומלהיב אותי לעסוק בדוברות ושיווק ודברים מהסוג הזה. העניין הוא שהמשפחה שלי מאוד מפחידה אותי שאין בזה תעסוקה ושאני אמצא את עצמי עם תואר חסר שימוש, או שאעבוד כעיתונאי זוטר וארוויח 6000 שקל או משהו כזה... מישהו שלומד תקשורת או מכיר את הנושא יכול לחוות חוות דעת?
מנהלת הפורום | 21:28  07/06/10
זה נכון שמדובר בתחומי לימוד "פתוחים" יחסית ולא מדובר במקצוע ממשי כגון: רפואה, אך מתוך הניסיון שלי, אם אתה מספיק מוכשר תוכל למצוא דרכך בעולם העבודה ולהשתלב בתפקידים ראויים. אני עדיין דוגלת לבחור מתוך עניין ולא רק משיקולים חיצוניים ופרקטיים בלבד, אלא אם כן קיים תחום המעניין אותך וגם מעשי במהותו ואז תהיה מוכן לוותר על העניין שלך בתקשורת. אך כמו שאני מכירה בוגרי תקשורת עובדים, אני גם מכירה אנשים שסיימו תחומי לימוד פרקטיים לכאורה, שאינם מוצאים דרכם בעולם העבודה.
סגור