פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מיטל | 09:53  26/05/10
שלום, אני בת 28, בוגרת תואר ראשון במדעי המדינה ומזרחנות באונ' ת"א. שוקלת לעשות תפנית ולהיכנס לתחום של משאבי אנוש בארגון עסקי גדול (ת'קשורת/הייטק וכיו"ב). אין לי ניסיון בתחום ואני מבררת את האלטרנטיבות העומדות בפניי ללימודי תואר שני כהסבה לתחום. אני מתלבטת בין תואר שני במנה"עס עם התמחות בהתנהגות ארגונית במכללת רופין (היות ואיני עומדת בדרישות הקבלה לאוניברסיטאות וכן אתקשה מאוד לעמוד בשכר הלימוד שדורשות מכללות פרטיות) לבין תואר שני אוניברסיטאי בתחום משאבי אנוש (כמו לימודי עבודה באונ' ת"א). אני מאוד מבולבלת אך יחד עם זאת נוטה יותר לאופציה הראשונה, כיוון שבסופו של דבר המטרה היא להשתלב בארגון עסקי גדול וייתכן כי תואר מעין זה יקנה לי ערך מוסף רחב יותר. אשמח לקבל עצה בנושא. מה עדיף???
מנהלת הפורום | 21:30  07/06/10
הי מיטל למעשה שני מסלולי הלימוד עשויים להוביל לתחום של משאבי אנוש, כך שקשה להצביע על המסלול העדיף. שאלי אנשים העוסקים בתחום או פני לארגונים בכדי להבין האם יש להם העדפה.בהצלחה
סגור