פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מני | 15:11  30/04/10
שלום, אשמח לקבל קצת מידע בנוגע ללימודי CNC. מה הביקוש לכך כיום? מהי רמת השכר הממוצעת ממנה מתחילים ולאן אפשר להגיע? האם יש לאן להתקדם בתחום? כמו כן מה ההבדל בין עיבוד שבבי ממוחשב לעיבוד שבבי מדוייק?
מנהלת הפורום | 13:32  02/05/10
הי מדובר בתחום מאוד מבוקש כאשר יש מפעיל CNC ויש תכנת CNC שזה דורש הכשרה רחבה יותר. לגבי השכר, הבנתי שמתגמל , אך לגבי שכר מדויק יש להיכנס לטבלאות שכר באתר המתיחס להשוואות שכר בתחומים שונים. לגבי שאלתך האחרונה, לא שמעתי מעולם הבחנה שכזו כך שאיני יודעת מה ההבדל. מקוה שמישהו בפורום יענה לך על כך.
מני | 13:50  02/05/10
אני יודע שיש מפעיל מכונה ותוכניתן, ע"פ מה שהוסבר לי המעבר בין מפעיל לתוכניתן לוקח בין 3 חודשים לחצי שנה- אך ההסבר ניתן לי מיועצת הלימודים במקום שביררתי בו וזה לא נראה לי מקור מספיק מהימן מאחר ולהם יש אינטרס... השאלה היא האם המעבר מובטח? איזו הכשרה נוספת צריך על מנת להבטיח את המעבר הזה? אשמח לתשובה גם ממישהו שמכיר את התחום קצת יותר. תודה ושבוע טוב.
סגור