פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
טליה | 06:00  19/04/10
שלום רב ליועצת הנחמדה, אני בבלבול אמיתי, חשבתי על לימודי משפטים אך דעות רבות אמרו שאין טעם השוק מוצף (למרות שבהכל) אבל בעיקר במשפטים שלא לדבר על לימודים תובעניים בהקשר לחוסר העבודה. ברצוני לשאול על לימודי רוקחות, איזה תואר צריך בשביל זה באוניב' ת''א? האם תואר בכימיה או במה? (איך מוגדר) אילו תפקידים ישנם בשוק העבודה? מהם המשכורות? אודה לך מאוד אם תשובותייך יהיו אמיתיות ונוקבות וקשות ככול שיהיו ארצה בהן. תודה מראש :)
מנהלת הפורום | 22:48  20/04/10
מדובר בלימודי כימיה עם השלמה לרוקחות, לגבי משכורות מציעה להיכנס לאתר שמציב טבלאות שכר. מציעה לך לשוחח עם אנשי מקצוע כלומר רוקחים בכדי להכיר את התחום ואת התפקידים השונים. האפשרויות מה שאני יודעת הן: רוקחות בבתי מרקחת, ניטור קליני, שיווק תרופות ותועמלנות רפואית וכן רוקחות בבתי חולים.
רק בבן גוריון או בעברית בירושלים , זה נכון? אגב, מה האופציות לגבי תואר ראשון במדעי החברה (סוציולוגיה) מבחינת תעסוקה? ומהן המשכורות תודה.
סגור