פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני מאוד מתלבטת בין שני מוסדות לימוד. אני מעוניינת ללמוד ראיית חשבון ממוצע הבגרות שלי הוא 99.3 . אני מתלבטת בין הקירייה האקדמית אונו לבין האקמיה למשפט ועסקים. לאיזו מכללה יש שם טוב יותר?
ליאת | 17:27  13/04/10
היי אדר, לא הייתי רוצה לתת את נקודת מבטי על האקדמיה למשפט ועסקים, כי זה לא יהיה כל כך אתי. גם כי אני סטודנטית בקריה האקדמית אונו, וגם כי זה פשוט לא אתי. בכל אופן, אני הייתי ממליצה לך ללכת על הקריה האקדמית אונו, מכמה סיבות: 1. באף מקום במדינה את לא תקבלי תמיכה ויחס מפרה ומטפח כמו שמקבלים בקריה האקדמית אונו. לא פעם נאמר וגם מיושם, שהסטודנט הוא לא "לקוח" אלא יותר שותף. 2. בתחום שאת מתעניינת בו, ראיית חשבון, בקריה האקדמית אונו מוביל ד"ר זליכה, שללא עוררין הוא מהמובילים בתחום במדינה. הייתי מבררת עם אנשים שלומדים גם במקום השני, אני מעריכה שהם יגידו לך את מה שאני נמנעת מלהגיד. בהצלחה!
רועי | 18:07  13/04/10
שאת ככה מתפשרת ללכת על מכללה קיקיונית, תהיה היא אשר תהיה לכי קחי לך שנה, תשקיעי, תשפרי בגרויות, תעשי פסיכומטרי כמו שצריך מי שעושה לו חיים קלים ובוחר בדרך הפשוטה כביכול אני בז לו
-גם אלי פאר וגם ירון זליכה מלמדים אותנו !! -התוצאות התקופה האחרונה מדהימות- מעל 97%אחוזי מעבר בפיננסית -יש אפשרות לשילוב עם מערכות מידע. זה חוג חזק אם את בעיניינים בקיצור אין מה להשוות !!
יניב | 15:55  18/04/10
לדעתי הקריה האקדמית אונו יותר מומלצת למרות זה אני לא שולל את האקדמיה למשפט ועסקים פשוא אותה אני פחות מכירה
מנהלת הפורום | 23:21  20/04/10
לא אוכל להמליץ מבלי שיחשב שאני מקדמת מכללה מסוימת. התיעצי עם בוגרי המכללות או סטודנטים הלומדים שם.
סגור