פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רציתי לברר מה היחס של המעסיקים כלפיי מועמדים בעלי תואר ראשון (ניהול) באוניברסיטה הפתוחה אל מול אותו תואר במכללות.
עדי | 11:18  12/04/10
תואר ראשון בניהול הוא מאוד מאוד כללי, ובסופו של דבר אין לו ממש השפעה על מעסיקים, מעבר לעובדה שמצויין בקו"ח שיש לך תואר ראשון. דווקא במכללות, יש הרבה פעמים לימודים מעשיים יותר שיכולים לתת לך כלים ספציפיים למקומות עבודה עתידיים. אם כבר עושים תואר במנהל עסקים אז עדיף לשלב אותו עם לימודי כלכלה, ואם אפשר אז גם לימודי תעודה. כמו למשל באריאל, ששם יש אפשרות לשלב לימודי תואר ראשון במנע"ס וכלכלה עם שמאות מקרקעין. ככה יש לך גם תואר וגם מקצוע.
אוניברסיטה פתוחה זה הדבר הכי נורא שסטודנט יכול לעשות לעצמו. זה פשוט נורא, אתה מותח תמיד את התואר לממוצע של 5 שנים +, היחס שלהם פשוט נורא לסטודנטים שלהם, הוא נורא מזלזל והוא מאוד לא תומך, מה גם שבסוף זה יוצא הרבה יותר יקר מכל האופציות. אני עשיתי את הטעות הזו, ואחרי סמסטר עברתי לקריה האקדמית אונו, אין מילים כמה שקיבלו אותי שם ותומכים בי שם וכמה אני לומד. חוץ מזה שאם יש משהו שהוא חשוב בתואר ראשון במנהל עסקים הוא שיהיה רלוונטי למה שקורה בשטח, ויהיה מעשי, ובטח שלא תיאורטי וכל כך "אקדמי", ובקריה האקדמית אונו אני מרגיש שזה הכי מחובר לשטח שאפשר. בהצלחה!
מנהלת הפורום | 18:03  21/04/10
אותו יחס ככל שידוע לי.. זה מוסד לימודי אקדמי ככל שאר האוניברסיטאות
סגור