פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב, אני בעלת תואר ראשון בתזונה מהאוניברסיטה העברית, ורוצה לעשות תואר שני בתחום התזונה או כל תחום אחר שקשור לבריאות מאיפה מתחילים לברר? אני אבודה לגמרי תודה על העזרה
נטלי ר"ג | 14:36  11/04/10
מתחילים לברר באותו אופן כמו שהתחלת לברר בזמנו לפני שהתחלת ללמוד תואר ראשון: מחפשים (בעזרת האינטרנט, למשל) תוכניות לימוד רלוונטיות עבורך במוסדות השונים, ובמידת הצורך (והרצון) יוצרים קשר עם המוסד עצמו ומבקשים מידע נוסף / ידיעון וכדומה... בהצלחה! נטלי יועצת אקדמית - לימודי BA מכללת רמת גן http://www.rgc.co.il
מנהלת הפורום | 18:11  21/04/10
מציעה לך להיכנס לספרית מקצועות שנמצאת באחד הסניפים של מכון "אדם מילא" ושם לקרוא על אפשרויות לימודיות ועיסוקים בתחום. בכדי לקבוע מה ללמוד אני צריכה להבין במה את עוסקת ולאיזה תפקיד את רוצה להגיע ובהתאם לכך לבחון מה חסר לך מבחינה לימודית ולפנות ללימודים בהתאם.
סגור