פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אביר הג'די | 13:13  25/03/10
שלום!!! מחפש בנרות מידע על הנחיית קבוצות!!! אני מעוניין להיות מנחה קבוצות, מאוד מתחבר לתחום הזה, לצערי אני לא יודע איפה לומדים להיות מנחה קבוצות ואיזה רקע צריך. אודה לכם על מידע!
חיים | 10:21  28/03/10
אני לומד הנחיית קבוצות, במכללת בבית ברל אם אתה מכיר. אני יודע שיש עדיפות לבעלי תואר ראשון בקבלה, אבל אם יש לך ניסיון כלשהו רלוונטי זה יכול להיות חלופה, בכל מקרה יש ראיון אישי וישמעו אותך. הקורס כאן הוא קורס שנקרא "הנחיית קבוצות בחברה מרובת תרבויות", המשמעות של זה היא שאתה מקבל הכשרה להנחות קבוצות מרקע תרבותי ודתי שונה - עניין חשוב בחברה מרובת תרבויות כמו שלנו. הלימודים כאן נותנים לך כלים להתמודד עם מגוון האוכלוסיות, עדות וכו'. אני אישית מרוצה מהלימודים כאן. הם מרוכזים ליום לימודים אחד בשבוע ואז אפשר לעבוד בתקופת הלימודים ולהמשיך להתפרנס..
מנהלת הפורום | 17:29  31/03/10
הי בדרך כלל הקורס נלמד בבתי הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטאות השונות. לרוב נדרשת השכלה קודמת.ניתן גם ללמוד זאת במכונים ומכללות כגון: סמינר קיבוצים. מומלץ להיכנס לספרית המידע במכון "אדם מילא" ולקבל פרטים על כל מסלולי הלימודים בתחום. בהצלחה
באוניברסיטת חיפה http://hw.haifa.ac.il/dce/group_two_years.pdf
aviel | 11:20  30/08/10
יש מספר מקומות בהם ניתן ללמוד הנחיית קבוצות ואם אני לא טועה, גם תנאי הקבלה משתנים ממקום למקום. אני אישית למדתי במכללת לוינסקי לחינוך, אבל יש גם לימודי הנחיית קבוצות בבית ברל ובבר אילן. אני מצרף לך את הלינק של מכללת לוינסקי לחינוך, שתראה במה מדובר.
סגור