פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום אני כבר כמה זמן עובד בבר, והתלמדתי כסאונד מן בגלל האהבה שלי לסאונד ולהפקה.. אני עושה אחלה סאונד ללהקה כבר של נגיד עד 4 נגנים, 5 במקסימום. האם אתם חושבים שללמוד סאונד "יחדד" לי את השמיעה, ואת ההבנה בלעשות מיקס\הגברה? האם כדאי לקחת את המסלול הארוך או קורס קצר? השאיפה שלי זה להתחיל לעבוד באולפנים ואני מפחד שחסר לי קצת נסיון מול מערכות, מיקסרים וכו'.. לארגן להקה להקלטות ודברים בסגנון.. אני בדיוק מבצע פה "סקרון" על מוסדות הלימוד בארץ.. ואפשר להגיד שהיו פה כמה שמות שחזרו על עצמם אז כנראה אליהם אפנה בתור התחלה. סאונד סקול של יואב גרא, אמרו לי שזה פחות או יותר המסלול שאני מחפש.. פחות "משחקים" על סינטים וכאלה ומוזיקה אלה יותר עבודה פיזית על מיקסרים, הקלטות, אולפנים, רדיו ועוד.. יש את BPM ששמעתי עליהם גם לא מעט... שגם עליהם קיבלתי אחלה תגובה, אבל אמרו לי שאם אני מחפש יותר עבודה פרקטית באולפנים, עבודה מול להקות, הקלטות וסאונד - אולי זה לא מתאים לי.. כי גם לפי מה שאני רואה באתר שלהם זה יותר מתמקד בקורסים ומוזיקה. במקרה כמו שלי.. מה אתם חושבים שעדיף לי? או האם יש לכם המלצות לעוד?.. עלו עוד כל מני שמות כמו ספיר וירדן.. אבל לא יכלו ממש לספק לי עליהם מידע ואת האתר שלהם אני לא מוצא.. תודה :)
סגור