פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ליהי | 22:03  19/03/10
אני מתכננת ללמוד לתואר ראשון בפסיכולוגיה ומנהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש באוני' י-ם ויש לי כמה שאלות: הכיוון הנוכחי שלי הוא לתואר שני בפסיכו' ארגונית-תעסוקתית. אשמח אם תוכלי לומר לי מהו השכר הממוצע לפסיכולוג תעסוקתי, מהו היצע המשרות? האם התואר הנ"ל מהווה בסיס טוב גם למנהל משאבי אנוש? האם התואר הראשון במנהל ייתן לי פור לקבלה לתפקיד מנהל משאבי אנוש? ובאופן כללי אילו תכונות חשובות לדעתך לאדם שרוצה לעסוק בייעוץ תעסוקתי או במנהל משאבי אנוש? בתודה, ליהי:)
מנהלת הפורום | 18:09  31/03/10
לגבי שכר, מאוד משתנה ביחס לותק, תפקיד וכו'. מדובר בתחום רחב למדי: מיון, אבחון, משאבי אנוש, יעוץ תעסוקתי, יעוץ ארגוני ולכל תפקיד מדרגי שכר בהתאם למקום העבודה, סטאטוס: שכיר /עצמאי וותק. לגבי בסיס טוב למשאבי אנוש- זה תואר שעשוי להוות בסיס טוב, אך גם באותה מידה מנהל עסקים בהתמחות משאבי אנוש, לימודי עבודה, סוציולוגיה ארגונית וענף אחר בפסיכולוגיה עשויים להיות בסיס טוב לתחום. תואר ראשון במנהל לא הכרחי למשאבי אנוש, ניסיון כמובן חשוב בתחום של כ"א, גיוס, הדרכה וכו'. תכונות חשובות למשאבי אנוש אינן בהכרח תכונות של יועץ תעסוקתי העוסק ביעוץ קריירה. שווה להיכנס לתוכנת "מית"ם" במכון "אדם מילא" ולקרוא על פרופילים של עיסוקים.בהצלחה
סגור