פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
בס"ד שלום לכולם, ברצוני להתחיל לימודים תקשורת מחשבים ואבטחת מידע לאחר סיום שירות צבאי אבל אנשים קצת מבלבלים אותי. אשמח אם תעשו לי סדר. ישנם אנשים שהציעו לי ללמוד במכללת סלע בר"ג במסלול של תקשורת ואבטחת מידע(MCITP+CCSA) לימודי תעודה כלומר. לימודים של שנה וחצי שהם יותר ת'כלס ידע למקום העבודה. ויש כאלה שהציעו לי ללמוד את התחום הזה כמהנדס תוכנה במסלול של 4 שנים ולבחור(אם אפשר) להתמקד בתקשורת ואבטחת מידע. כי שפות תיכנות לא רלוונטיות עבורי. השאלה אם זה אפשרי קודם כל ללמוד את התחום הזה למהנדס ודבר שני מה יותר עדיף המסלול בסלע או לימודי הנדסי ? אם אני אלך בסופו של דבר על מהנדס תוכנה אני אוכל לבחור להתמקד בניהול רשתות ואבטחת מידע ומערכות הפעלה ? כי ראיתי שיש גם תיכנות וזה לא מעניין אותי ולא מושך ולא הייתי רוצה להתמקד בזה בלימודיי. יש כמה סוגים של מהנדס תוכנה ? או שזה כולל גם תיכנות וגם תקשורת ואבטחת מידע יחד ? אשמח גם אם תפרטו מהם תנאי הקבלה ללימודי הנדסאת תוכנה. אודה לכם אם תעשו לי סדר בכל הבלאגן כי אני לגמרי מבולבל. תודה רבה, חיים.
סגור