פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אנה | 11:32  04/03/10
שלום אני בת 32 , עד היום עובדת בתחום החשבונאות ואין לי סיפוק מהעבודה שלי , אין לי תואר אקמאי אלא תעודה . אני לא מעוניינת להמשיך בנושא חשבונאות , אלא מעוניינת יותר בתחום הייעוץ והטיפול , יש לי בגרות מלאה ממוצעת ולא גבוהה וכמובן אין ליפסיכומטרי נסיסיתי בילדותי וקיבלתי ציון נמוך . אני ממש זקוקה לשינוי בחיי ואני מעוניינת בכמה נושאים שמפתים אותי השאלה אם בגיל הזה ועם הנתונים שיש לי אוכל להתקבל ללימודי תואר ראשון .. מאחר שאני זקוקה גם לעבוד במקביל ללימודים . הנשואים שמעניינים אותי הם , קלינאית תקשורת או ריפוי בעיסוק או עבודה סוציאלית , או לימודי תזונה סליחה על אורך השאלה אשמח לקבל מכם ייעוץ
מנהלת הפורום | 13:43  08/03/10
כיום נפתח ערוץ של לימודי ריפוי בעיסוק וקלינאות במכללות ותנאי הקבלה נוחים יותר, אך עדיין תדרשי לפסיכומטרי ככל הידוע לי, למרות שכדאי לך לפנות ליעוץ במכללה ולבדוק את העניין. כדאי שתעשי פסיכומטרי ואז האפשרויות יהיו רבות יותר, מה גם שעדיין הנך צעירה ויכולה עוד לעבוד שנים רבות בתחום מספק יותר.
גלית | 12:16  09/03/10
אני מאוד ממליצה על התוכנית של ריפוי בעיסוק של הקריה האקדמית אונו. ציינת גם קלינאות תקשורת, וגם זה יש בקריה האקדמית אונו, אבל אני לא לומדת את זה, אז לא אוכל לתת לך רושם אישי. מה שכן, אם את רוצה, ביום חמישי הזה (ה-11) יש יום פתוח למקצועות הבריאות בשעה 17:00 בקמפוס הקריה האקדמית אונו. מניחה שבאתר יהיו יותר פרטים, מוזמנת להכנס. בהצלחה!
סגור