פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שרון | 16:49  03/03/10
שלום לכולם. שמי שרון ואני בן 33. אני לומד פסיכולוגיה ותקשורת באוניברסיטה הפתוחה. אני עדיין לא באמצע (עוד קצת) ואני מאמין שאם "אתן גז" אוכל לסיים עוד 4 שנים. שתי שאלות לי: אני מסתובב עם תחושה ש"איחרתי את הרכבת", כלומר, אסיים תואר ראשון בערך כשאהיה בן 37/8 ואני לא יכול שלא לחשוב, מי יקבל אותי לעבודה בתחום בגיל כזה וללא נסיון, האם תחושותי נכונות? שאלה שנייה היא האם עם לימודי פסיכולוגיה ותקשורת ניתן להמשיך לתואר שני בפסיכולוגיה? תודה. שרון.
מנהלת הפורום | 13:48  08/03/10
אם תרצה לעסוק בטיפול, אז לגמרי זה לא מאוחר היות וככל שתהיה יותר בשל ועם ניסיון חיים, זה יתרון לתחומי טיפול. לגבי עולם התקשורת אז תלוי לאיזה תפקיד, יהיו תפקידים שכבר לא יהיו רלוונטיים כגון: תקציבאות במשרד פרסום. לגבי תואר שני בפסיכולוגיה- תלוי אם מדובר בתואר ראשון בפסיכולוגיה , להערכתי תוכל להתקבל אם מדובר בתואר ראשון לכל דבר בפסיכולוגיה הכולל את כל התוכנית שנלמדת במוסדות אחרים. לגבי נסיון תעסוקתי, כדאי כבר להתחיל ולהתכוונן לעולם העבודה אליו אתה מכוון לדוגמא: אם תרצה לעסוק בטיפול, כדאי כבר כעת למצוא עבודה בתחומים קרובים כגון: מדריך בפנימייה בהוסטל וכו'.. מציעה גם לפנות ליעוץ פרונטלי במידה והיעוץ האינטרנטי אינו מספיק. בהצלחה
סגור