פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב, אני בחור בן 30. יועץ מס בעל 6 שנות נסיון. ברצוני לשדרג את המקצוע שלי. חשבתי על תחום יעוץ ההשקעות. האם יש עבודה בתחום הנ"ל כאשר הלימודים הם ללא תואר אקדמאי ?? החשש הדגל שלי הוא לסיים הלימודים ולמצא שהם היו לחינם.. בתודה מראש.!!
מנהלת הפורום | 21:45  28/02/10
על פי המידע והניסיון שלי, אני יודעת שקשה להשתלב ללא תואר אקדמי. השאלה האם תוכל ללמוד בערבים תואר בפתוחה? תוכל גם ללמוד חשבות שכר כקידום. נסה לשוחח עם יועץ השקעות, העלה שאלתך בפורום חשבונאות ופיננסים באתר זה. בהצלחה
צביקה | 18:57  03/03/10
תודה על התשובה.. לא הצלחתי למצא יועץ השקעות נדיב באנפורמציה.. ברצוני לדעת אם שילוב של לימודי ניהול ויעוץ השקעות תורמים אחד לשני ? או שהדברים לא קשורים.. ולצורך יעוץ השקעות רק לימודי פיננסים "בהגדרה" תורמים ?
סגור