פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
קרן | 21:35  23/02/10
שלום! אני בת 36, אמא לתינוקת, מורה לחינוך מיוחד. בזמן האחרון יש לי חשק גדול ליצור בידיים בתחומי האמנות. אין לי ניסיון בשום תחום אמנות, רק חשק אדיר להביע משהו מבפנים דרך יצירה כלשהי. התחום שהכי מושך אותי זה ציור, אך אני ממש רחוקה משם (אין על מה לדבר). התחום השני שמושך אותי ברעיון הוא עיצוב תכשיטים/צורפות (אין לי שום ניסיון). בהתחלה חשבתי על קורס חובבני, אך לאחר שהבנתי שאני לא מתלהבת מלחזור להוראה, לאחר חופשת הלידה, חשבתי על קורס מקצועי יותר. שאלותיי: האם יש עבודה בתחום (כשכירה) גם אם אני לא עובדת עצמאית? האם זה תחום שכדאי ללמוד אותו לעומק רק אם מגלים שיש כשרון גדול? באלו מקומות מומלץ ללמוד תחום זב אם הולכים על לימודים מקצועיים יותר/ הסבה?
דליה | 10:02  24/02/10
שלום קרן, ישנן כמה דרכים להיכנס באופן מקצועי לתחום של אמנות, יחד עם זאת, יתכן כי להסבה אקדמית באמנות יהיה צורך בנסיון קודם באמנות. במכללת אורנים, ביחידה ללימודי תעודה והתמחות, ישנם קורסים רבים וסדנאות אמנות בתחומי שונים, בניהם ציור, רישום, תחריט ועוד. ניתן לפנות למרכז מידע והרשמה על מנת לקבל פרטים על אפשרויות הלימוד (כולל אפשרות להסבה אקדמית באמנות). בהצלחה, דליה
מנהלת הפורום | 21:51  28/02/10
יש עבודה בתחומי האומנות, אך זה כמובן דורש יותר מאמץ ממציאת עבודה כמורה. את יכולה ללמוד הדרכת אומנות או קורסים באומנות שכוללים סוגים שונים של אומנות בשביל להיחשף..אני חושבת שכדי לדעת האם יש לך כישרון, רצוי שתתחילי "בקטן" בהתנסות בקורסי אומנות לבדיקת מיומנויותיך וכישוריך ורק אח"כ תקבלי החלטה האם לעשות הסבה מקצועית לתחום. מה דעתך על תרפיה באומנות?
סגור