פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אורית | 19:28  23/02/10
היי, עשיתי היום את מבחן הנטיות של מכון אדם מילוא ויצא שבולטת העדפה לתחומי האומנות, חברה ויזמות. ובזמן האחרון אני מתלבטת בנוגע ללימודי קרימינולוגיה. השאלה היא האם זה תואר שמתאים לאדם כמוני (בכל המחקרים שעשיתי על קרימינולוגיה קיבלתי סתירות). בנוסף, ראיתי שאונ' בר אילן היא היחידה שמאפשרת לימודי תואר ראשון בקרימנולוגיה, האם זה ייתכן??? ועוד משהו, איך אפשר לשלב את לימודי קרימנולוגיה (חוץ משילוב עם משפטים/ עבודה סוציאלית). תודה רבה.
מנהלת הפורום | 21:55  28/02/10
כדי לומר אם קרימינולוגיה מתאים לך יש צורך להכיר כישוריך ואישיותך באופן יותר מעמיק. אם התכוונת האם הפרופיל של הנטיות המקצועיות מתאים לקרימינולוגיה אז כן. כן האוניברסיטה היחדיה המלמדת קרימינולוגיה היא בר אילן, אך ישנן מכללות רבות המלמדות גם הן את התחום. ניתן לשלב עם פסיכולוגיה ועוד תחומים ולא בהכרח עם עו"ס ומשפטים שלרוב נלמדים כחוג אחד, ולא כדו חוגיים. ניתן גם ללמוד מדעי ההתנהגות שהם שילוב של קרימינולוגיה, סוציולוגיה ופסיכולוגיה בחלק מהמכללות.
סגור