פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
פור דוד | 15:49  09/02/10
אני בן 55 מאוד מעוניין ללמוד כל דבר אפשרי במה אפשר לכבל את עזרתכם.בתודה דוד
הראל | 18:34  09/02/10
באיזה תחום אתה מעוניין? בקריה האקדמית אונו תוכל להנות ממגוון מקצועות ותארים בנושאים שונים: תואר ראשון ושני במשפטים תואר ראשון ושני במנהל עסקים בהתמחויות שונות ומגוונות (מימון ושוק ההון, מערכות מידע, שיווק וכו') תואר ראשון בריפוי בעיסוק תואר ראשון בקלינאות תקשורת תוכל למצוא פרטים נוספים, אולי כך תמצא את התחום שמושך אותך יותר. בהצלחה!
מנהלת הפורום | 09:52  13/02/10
בפורום זה צריך לשאול שאלה ספציפית אחרת קשה לענות באופן כללי מבלי להכירך. מציעה לך לפנות ליעוץ מקצועי-במכון "אדם מילא" לשם סיוע בקבלת החלטות בנושא קריירה ולימודים. בהצלחה
אלמוג | 16:02  03/03/10
מכון אדם מילוא בבאר שבע והייעוץ התעסוקתי שלו מתחת לכל ביקורת. כל פעם שקובעים פגישה עם הייועץ התעסוקתי הפגישה מתאכרת ולא מתקיימת בזמן. הפקידות שם אינן טורחות להודיע.על איחור בפגישה ואף לפעמיים על ביטולה בנוסף המכון אפילו אינו טורח להודיע זאת לאנשים אולם אם בן אדם אחד לא יגיע בזמן הוא יקנס ב 150 שקלים פשוט חוצפה.
סגור