פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שרון | 19:41  08/02/10
שלום רב, אני בת 40 ומעונינת ללמוד לתואר ראשון. המטרה היא תואר אקדמי, בכיוון של בי איי כללי. שאלתי היא: אני רוצה ללמוד בבר אילן, האם ניתן ללמוד לתאר ראשון במדעי הרוח ולשלב גם עבודה במשרה מלאה? אני מעונינת ב יומיים מרוכזים כשאחד מהם הוא יום שישי. תודה.
srt | 14:30  09/02/10
מניסיון אישי, לא. אני זוכר בזמנו, שחיפשתי גם אני באוניברסיטאות לימודים ביום- יומיים מרוכזים בשבוע, דבר שיאפשר לי המשך עבודה במשרה מלאה, אך האוניברסיטה היחידה שמאפשרת לימודים כאלו היא הפתוחה. הבעיה שלי הייתה שלא חשבתי שאני מסוגל ללמוד בשיטה של האו"פ שבה רוב הלימודים מבוצעים מהבית ואין "אווירה" של קמפוס. לבסוף מצאתי תוכנית לימודים שנותנת B.A כללי במדעי הרוח והחברה במכללת בית ברל. מדובר בלימודים במסגרת כללית של תואר מהאוניברסיטה הפתוחה, עם תעודת התמחות ממכללת בית ברל. הייחוד כאן, הוא שהלימודים בתואר זה מתקיימים כולם בקמפוס של מכללת בית ברל, וכוללים קורסים של האוניברסיטה הפתוחה וגם קורסים של מכללת בית ברל בתחום לימודים שבו את בוחר להתמקד כגון קרימינולוגיה, מנהל ומדיניות ציבורית, ניהול מידע וידע ושלטון מקומי. משך הלימודים הוא 3 וחצי שנים, יום מרוכז מלא בשבוע. לכן יכולה מאוד להתאים לצרכים שלך.
שירן | 18:37  09/02/10
לא הייתי ממליצה כלל וכלל על האו"פ. התחלתי שם ללמוד בגלל שהייתי חייבת לשמור על משרתי וחוויתי חוויה לא פשוטה. ורק אחרי סמסטר גיליתי שבקריה האקדמית אונו ניתן לעבור מסלול תואר ראשון מותאם למשרה מלאה ושם, בניגוד לאו"פ, אווירת הלימודים בקמפוס נשמרת ולא נפגעת, וגם את זוכה להמשיך לעבוד באותה משרה. אני ממליצה מאוד, הפיתרון הזה עזר לי לשלב בין שני העולמות מאוד. זה לא פשוט, אבל את וודאי ערוכה לכך. בהצלחה!
מנהלת הפורום | 09:54  13/02/10
בדרך כלל באוניברסיטאות מתכונת הלימודים היא יומיומית לכן מציעה ללמוד בפתוחה או במכללה. בכל מקרה שווה לפנות לאוניברסיטת בר אילן, לשבת עם יועצת ולבדוק איתה האם ניתן לסייע לך לתכנן תוכנית לימודית המותאמת למגבלותיך. בהצלחה
סגור