פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני דיי בהתלבטות עם עצמי האם להמשיך את התואר שלי בתקשורת .אני רק בתחילתו של התואר והסמסטר הזה קיבלתי ציונים מעולים בעבודות שהגשתי,ולאט לאט גם התחלתי קצת להתעניין יותר בתחום.למען האמת לא חשבתי ללמוד את התחום בכלל,אך לבסוף לאחר ייעוץ עם אימי החלטתי ללמוד תקשורת.מצד אני מרגיש שאני עדיין לא ממש סגור על מקצועי בעתיד..אני מרגיש שלמרות שאני דיי התחלתי להתחבר למקצוע אני מרגיש שעדיין אני לא ממש בטוח בעצמי לגביי עתידי. מה לעשות?
מנהלת הפורום | 09:58  13/02/10
יתכן שלא תהיה בטוח עד שתגיע לשלב של העבודה המעשית כלומר, לעולם העבודה. שאלתך מעלה בי הרבה שאלות אחרות, כך שאני מתקשה לענות לך מבלי לדעת תשובות לשאלות אלה ולהל"ן שאלותי: השאלה היכן אתה רואה עצמך בעוד X שנים?, כלומר במה עוסק?, האם מטרתך היא שיהיה לך תואר ולא משנה לך במה? , האם יש משהו אחר שבוער בך? אם זה לא יהיה תקשורת אז מה כן? איך אתה כבן אדם מקבל החלטות? האם תמיד לוקח לך זמן להתחבר לדברים? וכו' וכו'...מקוה שאם תנסה לענות על חלק מהשאלות ששאלתי תוכל להתקדם בקבלת החלטה.
סגור