פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אמיר | 12:26  07/02/10
שלום, ברצוני ללמוד ייעוץ והשקעות בתחום שוק ההון. אני מאוד מתחבר לתחום. לצערי, בשנות ילדותי לא החכמתי לסיים תעודת בגרות ואף בשנות נעוריי לא טרחתי לעשות תואר כלשהו - כיום אני בן 34 ואין ברצוני להתחיל מסלול מפרך של סיום בגרות או תואר. תמונת האפשרויות נראית כרגע אפלה וקודרת למדי, ובכל זאת אשמח לדעת מה ניתן לעשות כדי להגיע לתחום לימודים זה? אשמח לתשובה אופטימית...
אייל | 18:00  08/02/10
תוכל אני מניח לעבור קורס בתחום, אך חשוב שתדע שכדי לעסוק בתפקיד משמעותי בתחום תצטרך לעשות תואר ראשון, אני חושש שלא תוכל להתחמק מזה. אני מבין את ההתעסקות שתקח הרבה זמן, אבל אם אתה קרוב בלבך לתחום ומרגיש שאתה נמשך אליו, זה יעזור לך מאוד בעבודה לקראת המטרה. ממליץ לך לבדוק לגבי התנאים שבקריה האקדמית אונו, ללימודי מימון ושוק ההון או חשבונאות, אחד מהשניים שיעניינו אותך יותר. בהצלחה!
מנהלת הפורום | 10:00  13/02/10
תוכל ללמוד תואר ללא בגרות בשלב זה. כמו כן, ישנם קורסים בתחום של שוק ההון שאינם מחייבים תואר, אך בפועל ככל הידוע לי, האנשים המשתלבים בתחום, הם אלה שיש להם גם תואר בכלכלה, מנהל עסקים. מציעה בכל זאת, לפנות לחברת השקעות ולברר הסוגיה, מי העובדים שם, הכשרתם ואת סיכויך להשתלב עם קורס מקצועי בלבד. בהצלחה
ליאב צוקלר | 13:54  21/03/10
לפי דעתי אתה לא צריך תעודת בגרות כדי ללמוד לתואר בגילך. בכל מקרה אם אתה מתעניין בלימודי שוק ההון אני ממליץ רק על אריק אשד. למדתי אצלו לפני כמה שנים (וחזרתי ללמוד את הייעוץ הפנסיוני, שזה תחום אחר) והוא מרצה בחסד! בכל מקרה- תמיד כדאי להגיע לתחום עם תואר (כלכלה, ראיית חשבון וכד'). בהצלחה!
סגור