פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ג'סי | 11:09  31/01/10
שלום, אני בן 32 אב ל-2 ילדים. ברשותי תואר ראשון במדעי החברה ואני כרגע עובד בשכר לא גבוה במחלקת יצוא של מפעל. חיפשתי הסבה למשהו יותר מתגמל ואני כרגע בכיוון של לימודי ראיית חשבון (במסלול ההסבה בבר-אילן). מודה, אני חושש. לשלב לימודים קשים + עבודה במשרה כמעט מלאה + משפחה, מעבר לקושי הפיננסי, לא יודע אם יהיה לי את הזמן להצליח בלימודים. למרות שכולם מסביבי ואשתי בראשם אומרים לי לך על זה... לשאלתי... האם יש לימודי תעודה שאני יכול לעשות בזמן קצר יותר, שייתנו לי מקצוע איתו אני יכול להתפרנס בכבוד? אמנם לא ראיית חשבון, אך משהו אולי כן בתחום החשבונאות? אני לא מחפש קיצורי דרך, אלא מסלול יותר ריאלי... תודה אלעד
מנהלת הפורום | 09:45  01/02/10
הי אתה יכול לפנות ללימודי הנ"ח ואח"כ להתקדם לחשבות שכר או יעוץ מס, ולהתפרנס בכבוד. אך עדיין לא יהיה שווה ערך לשכר שתוכל לקבל כרואה חשבון. היות והנך עדיין צעיר ולמרות הקשיים האוביקטיבים, אולי כן כדאי לשקול ולהשקיע את המאמצים בטווח הקצר ולקצור פירות בטווח הארוך. נסה לשוחח עם אנשי מקצוע מכל תחום שציינתי ואולי תקבל תמונה מקיפה יותר אשר תסייע לך לקבל החלטה.
אייל | 19:20  01/02/10
היי אלעד, אני יודע שבקריה האקדמית אונו יש מסלולי ערב, וכאלה שיאפשרו לך להחזיק במשרה בה אתה עובד כרגע מבלי להפריע. כמובן שזה דורש יותר השקעה וככל הנראה יהיה מאתגר, אבל אני מבין ממה שאתה אומר שזה משהו שאתה חושב עליו כבר הרבה זמן ושואף להגיע לזה, אז אם כך - הכל אפשרי. מה גם שהם מאוד באים לקראתך המנהלה של הקריה האקדמית אונו, כך שבאמת אין צורך לחשוש כל כך. בהצלחה רבה!
סגור