פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני די אובדת עצות ואין לי עם מי להתייעץ. אני מקווה שכאן אוכל למצוא את התשובה שלי... אני מסיימת תואר ראשון בחינוך ובסוציולוגיה אנתרופולוגיה השנה באוניברסיטה העברית בירושלים. אני לא יודעת להחליט לאיזה כיוון ללכת מפה, האם להמשיך ללימודי תעודה במקצוע כלשהו או להמשיך ללימודי תואר שני? מה צריכים להיות השיקולים שלי? מה באמת נחשב ועדיף יותר? תודה, יעל.
מנהלת הפורום | 12:41  25/01/10
השיקולים הם מה את רוצה להיות או לעסוק בהמשך? ולפי זה יקבעו הלימודים. את יכולה לפתח את כיוון החינוך: הוראה, יעוץ חינוכי, תרפיה באומנויות או לפנות לתחום של לימודי עבודה, משאבי אנוש, יעוץ ארגוני. או בכלל ללמוד תואר במנהל עסקים ולפנות לשיווק וניהול. במידה ועדיין נותרת ללא מענה, מציעה לפנות ליעוץ מקצועי להסתייע באופן יטתר מקיף. בהצלחה
סגור