פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
הי, מכיוון שלא מצאתי מקום להתנדב, בתחום של הפסיכולוגיה התעסוקתית(מיון ,גיוס , קליטה,..) הגעתי למסקנה שאולי אני ינסה לרכוש ניסיון במכונים כמו אדם מילא..וכו.. בלי שום קשר שאני רוצה להתפתח בתחום הנ"ל, הבנתי שעל מנת להיכנס לתואר שני צריך המלצות מפסיכולוגים ... ולכן צריך שתהיה איזה שהיא אינטרקציה עם תחום העבודה ,אז האם יש למישהו פה מושג האם תנאי הקבלה לאדם מילא מטורפים ? האם מישהו פה עבר שם סוג של מרכז הערכה שם ? מה סוג ה"תכונה" שהם מחפשים ? רחלי,
מנהלת הפורום | 12:44  25/01/10
אם לא שמת לב, הפורום מנוהל ע"י עובדת של מכון "אדם מילא" לגבי הקריטריונים תלוי לאיזה תפקיד את מכוונת ומה הרקע שלך? תמיד מחפשים שם בוחנים ומראיינים שלחי קו"ח ונסי. אם את מחפשת התמחות ביעוץ תעסוקתי אז לא בהכרח יש לעבור דרך תחום המיון..
סגור