פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נס | 18:17  18/01/10
אחריי המון מחשבה החלטתי ללמוד תואר ראשון במנהל עסקים היכן כדאי ללמוד?? אני מחפש מקום שכצת מכין ללימודים ולא זורקים אותך ישר עם ספר ותתחיל ללמוד היום אני בן 35 עם 11 שנות לימוד כך שבפעם האחרונה שלמדתי זה היה דיי מיזמן מה שגורם לי כצת לפחד ורתיעה מהלימודים תודה על כל העזרה!!!
אלונה | 11:24  21/01/10
ממליצה לך לבדוק את האפשרות של הקריה האקדמית אונו. אני עשיתי שם את התואר הראשון שלי, ואני מרגישה שקיבלתי הרבה יותר כלים מכל חבריי שעשו במקומות אחרים. בקריה האקדמית אונו יש ליווי מלא של הסטודנט לאורך כל התואר, ובדיוק כמו שאתה אומר - לא זורקים אותך עם ספר ותתחיל ללמוד, ממש לא. אני מבינה את החששות לפני התחלת התואר (אני עצמי התחלתי את התואר בגיל 28), אבל תגלה שתכנס לעניינים ולשגרת הלימודים הרבה יותר מהר ממה שאתה חושב. בהצלחה!
את אונו אני לא כל כך מכירה אך אני ממליצה על המסלול האקדמי של המכללה למינהל, יש להם רמה גבוה והם לא זורקים סטודנטים באמצע הדרך.
סגור